Vertrek - Reisverslag uit Slootdorp, Nederland van Esmee Blokker - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Slootdorp, Nederland van Esmee Blokker - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Esmee

30 Januari 2014 | Nederland, Slootdorp

Eindelijk is het dan zover! Vanmiddag vertrek ik om 17:25 richting Bangkok en om 10 uur lokale tijd op vrijdag kom ik daar aan, dat is ongeveer 4 uur 's nachts in Nederland. Gister heb ik al afscheid genomen van mijn lieve familie en vandaag nog een afscheid op Schiphol met mijn ouders en Marina. Het is erg spannend natuurlijk maar ik heb er ook super veel zin in! Gelukkig reis ik niet alleen maar met een klasgenootje die dezelfde opleiding gaat volgen in Bangkok en Bali.

Op dit moment ben ik nog maar even snel alle laatste dingetjes aan het inpakken en bedenk nog wat dingen die ik toch maar mee wil nemen, haha! Ook alweer wat mailtjes ontvangen van Grand Tour die dit allemaal regelt vanuit school en van onze begeleider vanuit Thailand.

Op dit moment is het nog wat onrustig in Bangkok, maar aangezien onze campus ongeveer 30 km van het centrum af zit hebben wij hier geen last van. School houd ons goed op de hoogte van de situatie. Verder heb ik dus een mailtje gehad van onze begeleider en aankomende zondag worden we opgehaald om even naar het winkelcentrum in de buurt te gaan om wat dingetjes te kopen en maandag heb ik een oriëntatie dag voordat school echt begint.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 11362

Voorgaande reizen:

20 December 2016 - 21 Juni 2017

6 maanden werken op een cruiseship!

30 Januari 2014 - 23 Juni 2014

Spa & Health Management in Thailand en Bali

Landen bezocht: