Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esmee Blokker - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esmee Blokker - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Esmee

31 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Na een lange vliegreis dan eindelijk aangekomen in Bangkok, en wat is het hier heerlijk warm! Nogal een verschil met net boven nul in Nederland en hier dikke 30 graden, maar lekker is het wel!

Op schiphol hadden we al 20 minuten vertraging opgelopen door ijs op de vleugels maar verder was er niks bijzonders onderweg. Eenmaal aangekomen op het vliegveld in Bangkok, moesten we langs immigratie en later onze koffers ophalen. Vervolgens werden we opgehaald door mensen van Stenden Rangsit University en naar Sita Villa gebracht.

Kim en ik delen samen een kamer op de 4e verdieping in Sita Villa dit is ongeveer 5 min. lopen naar school. De kamer is netjes maar gewoon heel simpel. 's middags zijn Kim en ik al even naar de winkeltjes geweest om te pinnen, wat nogal wat problemen opleverde maar uiteindelijk ben ik aan geld gekomen. Vervolgens hebben we iets te eten gehaald en vanavond zijn we van plan om lekker rustig aan te doen en bij te komen van de vliegreis, zodat we morgen weer fris en fruitig naar het future park kunnen gaan.

Ik zal nog even een paar foto's bijvoegen van onze kamer in Sita Villa:)

Gelukkig hebben we Wifi op onze kamer en kan ik dus vaak wat laten horen:)

Liefs Esmee

• 31 Januari 2014 - 12:24

René En Fia Van Der Putten:

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen, en dat de eerste indruk positief is, maak er wat moois van.
    lieve gr van ons

• 31 Januari 2014 - 12:35

André:

Heb het gelezen ben blij dat het allemaal héél positief bij je overkomt.
    Zie al uit naar de komende verslagen.
    Kusje en groetjes

• 31 Januari 2014 - 13:08

Marie Eric Fionn Luke En Eoin:

geweldig om te lezen dat je goed aangekomen bent !!!! Enjoy yourself to the max Esmee, groetjes van ons allen x

• 31 Januari 2014 - 18:44

Jennie:

Fijn dat je goed bent aangekomen en leuk dit te lezen liefs opa oma